Šias mokinių rudens atostogas progimnazijos mokytojai tobulino kvalifikaciją įvairiuose Vilniaus mieste vykusiuose renginiuose. Progimnazijoje nuosekliai ir kryptingai įgyvendiname Novatoriško verslumo ugdymo programą. Vienas iš svarbiausių sėkmės aspektų yra mũsų mokytojų gebėjimas nuolat tobulintis, dirbti inovatyviai tarpusavyje bendradarbiaujant! Štai dailės mokytoja ekspertė Jurga Sidabrienė, technologijų vyresnioji mokytoja Asta Stakauskaitė, technologijų mokytoja Jolanta Šarskuvienė, anglų kalbos mokytojas Denis Vrublevskij lapkričio 3 d. dalyvavo Lietuvos Junior Achievement seminare „Finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo programa „accelerator_x junior“, skirta 5-8 klasių mokiniams“.
„ accelerator_x junior“ – tai mokomųjų mokinių bendrovių (MMB) programa, kurios metu galima išsirinkti dominančią problemą, įsteigti mokomąją bendrovę ir sukurti realų produktą ar paslaugą šiai problemai spręsti. Seminaro metu mokytojai mokėsi kaip nuosekliai organizuoti verslą nuo idėjos iki pristatymo. Mokytojai atliko praktines užduotis - formavo komandas, pasirinkę problemą, ieškojo idėjų, kaip ją išspręsti, kūrė prototipus, analizavo rinką, pristatė savo idėjas.
Mokytojai tobulino dalykines bei bendrąsias kompetencijas ne tik seminaruose ar konferencijose, bet ir stovyklose! Progimnazijos chemijos mokytoja ekspertė Vida Armonaitė lapkričio 3-5 d. tobulino kvalifikaciją Vilniaus STEAM centro organizuotoje mokytojų kvalifikacijos tobulinimo stovykloje ,,STEAM kompetencijų laboratorija“. Stovyklos veiklų metu mokytoja net keletą dienų klausėsi paskaitos apie tyrimo metodologiją, drauge su STEAM centro komanda ir įvairių dalykų mokytojais iš visos Lietuvos ugdė kompetencijas inžinerijos, technologijų, fizikos, chemijos mokslų srityse, lavino įvairių sričių praktinius laboratorinius gebėjimus.
Muziejus - puiki erdvė mokytojams mokytis! Progimnazijos pedagogės Liana Verbejienė, Marina Kolesničenko, Rosita Zavurskienė ir anglų kalbos mokytojas Eduardas Adomaitis lapkričio 4 d. pasirinko dalyvauti seminare - dirbtuvėse mokytojams „Muziejus visiems: įtraukties erdvė vaikams“, vykusiose MO muziejuje. Susipažino su įtraukties samprata švietime ir kultūroje, sužinojo statistiką apie skirtingų poreikių turinčius vaikus Lietuvoje. Dalyviams buvo pristatytas principas „Pirmiausia – žmogus“, akcentuojant pagarbų žmogų, o ne jo negalią, matantį požiūrį. Analizavo gerąsias muziejų praktikas ir idėjas, kaip pritaikyti edukacines veiklas įvairiems vaikams, dalyvavo grupinėse užduotyse. Pasimokė kaip kurti įtraukų aplinkos klimatą; kaip pritaikyti veiklas skirtingų gebėjimų vaikams; kaip stiprinti bendradarbiavimą tarp mokyklos ir kultūros įstaigų įtraukties srityje.
Lapkričio 5 d., per mokinių rudens atostogas, grupė progimnazijos mokytojų ir direktorė Daiva Briedienė susitiko LITEXPO parodų erdvėse, kur vyko Vilniaus miesto mokyklų gerųjų pedagoginių patirčių dalijimosi konferencija „Mokau(si) 2025“. Šiais metais mokytojai bei mokyklų vadovai kalbėjosi apie pilietiškumo ugdymo aktualijas, šiuolaikines technologijas - dirbtinio intelekto situaciją mokykloje ir ikimokyklinio ugdymo aspektus. Taip pat mokytojai išgirdo Vilniaus miesto vicemero Vytauto Mitalo įžvalgas apie Vilniaus švietimo ateitį, ,,Edu Vilnius“ vadovės Unės Kaunaitės pranešimą apie mokymosi ne mokykloje naudą. Konferencijos, seminarai, stovyklos - puiki proga ne tik dalintis gerąja patirtimi, pasisemti idėjų, bet gera proga pedagogams susitikti, pabendrauti, pasijusti didelės Vilniaus ir Lietuvos švietimo bendruomenės dalimi!

