Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija - Novatoriško verslumo mokykla 2020-2024 m.

Raštinė

Božena Aidukienė Raštinės sekretorė, TAMO administratorė

Darbo laikas 

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Pirmadienis

 8.00 – 11.00 11.30 – 16.30

Antradienis

 8.00 – 11.00 11.30 – 16.30

Trečiadienis

 8.00 – 11.00 11.30 – 16.30

Ketvirtadienis

 8.00 – 11.00 11.30 – 16.30
Penktadienis 8.00 – 11.00 11.30 – 16.30
  • operatyviai teikia pagalbą Progimnazijos direktoriui, raštinės vadovui ir kitiems įstaigos darbuotojams;
  • organizuoja raštvedybą pagal pagrindinius dokumentų rengimo, tvarkymo ir valdymo reikalavimus;
  • peržiūri gaunamus dokumentus, registruoja į atitinkamus registrus, Progimnazijos direktoriaus nurodymu įteikia vykdytojams;
  • rengia įsakymų ir kitų dokumentų projektus, teikia juos Progimnazijos direktoriui tvirtinti;
  • spausdina, daugina, skenuoja dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus ir išrašus;
  • kultūringai ir mandagiai bendrauja su Progimnazijos darbuotojais ir lankytojais bei atsako į telefoninius skambučius, suteikia skambinantiems visą būtiną informaciją;
  • teikia pagalbą raštinės vadovui, rengiant dokumentus archyviniam saugojimui ir tvarkant archyvą;
  • supažindina darbuotojus su dokumentais, surenka reikiamus parašus;
  • konsultuoja Progimnazijos darbuotojus raštvedybos klausimais;
  • informuoja raštinės vadovą apie raštvedybos būklę įstaigoje, teikia pasiūlymus, kaip ją tobulinti;
  • informuoja Progimnazijos darbuotojus apie rengiamus susirinkimus, posėdžius, pasitarimus, kt.;
  • vykdo kitus Progimnazijos direktoriaus ir raštinės vadovo teisėtus nurodymus.

Kontaktai Telefonas 852702223

El. paštas write_us

Laima Masalskienė Raštinės vadovė

Darbo laikas 

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Pirmadienis

 7.30 – 16.00 11.00 – 11.30

Antradienis

 7.30 – 16.00 11.00 – 11.30

Trečiadienis

 7.30 – 16.00 11.00 – 11.30

Ketvirtadienis

 7.30 – 16.00 11.00 – 11.30
Penktadienis  7.30 – 16.00 11.00 – 11.30
  • Dokumentų tvarkymas, grupavimas, sisteminimas ugdymo organizavimo, priežiūros, ūkiniais, personalo, finansiniais ir švietimo stebėsenos klausimais, jų registravimas sistemoje, perdavimas juos rezoliucijose nurodytiems asmenims
  • Dokumentų rengimas ir registravimas (įsakymai, protokolai, raštai ir pan.) atitinkamuose sąrašuose ar registruose. Dokumentų derinimo eiga
  • Darbuotojams reikalingų dokumentų pateikimas, reikiamų parašų reikalavimas ir surinkimas
  • Archyvo tvarkymas:
  • Progimnazijos darbuotojų dokumentų rengimo klausimais konsultavimas;
  • Asmenų priėmimo į darbą apskaitos dokumentų  tvarkymas
  • Kasmetinių atostogų grafikų, atostogų pakeitimo projektų ruošimas ir jų derinimas
  • Dalyvavimas sprendžiant problemas kartu su kitais darbuotojais
  • Personalo informacijos analizės atlikimas
  • Progimnazijos kultūros ir etinio klimato palaikymo organizavimas;
  • Oficialių svečių priėmimo organizavimas;

Kontaktai Telefonas 85 270 2223

El. paštas write_us

Valdas Šereika Sekretorius

Atnaujinta: 2021-09-23