Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija - Novatoriško verslumo mokykla 2020-2025 m.

MOKYKLĄ UŽLIEJO ŠV. VELYKŲ DŽIUGESYS!

Velykiniai dirbinai papuošė progimnaziją, sukūrė šventinę atmosferą - tai 5a, 5c, 5d, 5e, 6a, 6d, 6e klasės mokiniai, vadovaujami technologijų mokytojų Astos Stakauskaitės ir Jolantos Šarskuvienės, konstrukcinių medžiagų pamokose vykdė kūrybinį projektą apie velykinius margučius. Jie tyrinėjo informaciją, kūrė eskizus, mokėsi braižyti, pjauti, šlifuoti bei dekoruoti margučius akriliniais dažais.

5–6 klasių mokiniai ugdė šias kompetencija:

  1. Pažinimo kompetencija – informacijos apie margučius paieška, tyrinėjimas.
  2. Kūrybiškumo kompetencija – eskizų kūrimas, margučių dekoravimas.
  3. Socialinė, emocinė ir sveikos gyvensenos kompetencija – bendradarbiavimas, kruopštumas, darbo kultūra.

Pradinių klasių mokiniai balandžio 15 dieną pristatė parodą „Velykų džiaugsmas“, kurios metu demonstravo kūrybinius darbus: Oliziukus, velykines dekoracijas ir krepšelius. Renginio metu taip pat vyko edukacinė veikla apie finansinį raštingumą, taupymą ir verslumo pagrindus.

Balandžio 16 d. mokykloje vyko džiugus ir kūrybiškumu spinduliuojantis 1–3 klasių IT projektų pristatymo renginys, subūręs mažuosius kūrėjus, jų mokytojus ir smalsius žiūrovus.

Rytą pradėjo 2c ir 2d klasių mokiniai su įtraukiančia paroda „Augalo gyvenimo ciklo atkūrimas programuojant“. Naudodami Scratch programą, jie kūrybingai pademonstravo, kaip augalo gyvenimo etapai gali atgyti per veikėjų kaukes – tarsi gamtos pabudimas pavasarį. Šią veiklą inicijavo mokytojos Reda Biekšienė ir Gintarė Ignatavičienė.

Po jų savo projektą pristatė 1b ir 1c klasės – parodoje „Margučiai pikselių pasaulyje“ mokiniai kūrė skaitmeninius Velykų margučių raštus bei spalvinimo algoritmus, atskleisdami, kaip tradiciniai simboliai gali įgyti naują formą skaitmeniniame pasaulyje. Kūrybinį procesą lydėjo mokytojos Regina Juciuvienė ir Daina Imbrasienė.

Vėliau šventinę atmosferą tęsė 3c klasės pristatymas – jų sukurti originalūs stalo žaidimai „Velykų belaukiant“ ne tik džiugino kūrybiškumu, bet ir kvietė į smagią bei bendruomenišką veiklą. Projekto  mokytoja Edita Tetianecienė.

Tuo pat metu aktų salėje vyko dvi smagios virtualios veiklos: 3a klasė kvietė pasitikrinti žinias Kahoot viktorinoje „Velykų belaukiant“, o 3d klasė žaidė greitos reakcijos ir azarto kupiną „Bingo“ žaidimą. Abi veiklas koordinavo mokytojos Agnė Dambrauskaitė ir Renata Abromavičienė.

Pradinių klasių mokiniai:

  1. Kūrybiškumo kompetencija – originalių darbų kūrimas (Oliziukai, kiaušiniai, krepšeliai).
  2. Finansinio raštingumo, IT technologijų ir verslumo kompetencija – išlaidų planavimas, naudojimasis programomis, idėjų vertinimas kaip verslo pradžios, taupymo tikslų formulavimas.
  3. Atsakingumo, kantrybės ugdymas – darbų kūrimo procesas ir žolės auginimas.

Velykinės dirbtuvės suteikė mokiniams daug džiugių emocijų, šypsenų.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos