Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su slapukų politika.
Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija - Novatoriško verslumo mokykla 2020-2025 m.

STEAM pamokoje mokiniai sprendė klimato kaitos problemas

Balandžio 1 d.  mokykloje vyko  atvira pamoka " Būti ar nebūti. Ar viskas kas sukasi tvaru?", paremta STEAM ugdymo principais, tokiais kaip gamtos mokslų, matematikos, ekonomikos, dailės-dizaino, inžinerinių sprendimų  integraliais kūrybiniais ir technologiniais tyrinėjimais bei praktika. 6c klasės mokiniai kartu su dailės ir technologijų mokytoja eksperte Jurga Sidabriene ir fizikos mokytoju Mantu Masalsku, integruodami dailės, gamtos mokslų, inžinerijos, technologijų pagrindus, taikydami STEAM ir fenomenais grįsto ugdymo metodus analizavo klimato kaitos problemas, vertino pažangių technologijų naudą ir tvarumą, poveikį žmogui, aplinkai, analizavo savo kuriamo produkto prasmingumą. Į diskusiją apie klimato kaitos poveikį, žmogaus poreikius bei tvarius, gamtą saugančius produktus įsitraukė ir pamoką stebėję pedagogai iš Druskininkų. Mokiniai džiaugėsi gavę vertingų svečių patarimų, o svečiai - patyrę fenomenais grįsto ugdymo metodo prasmingumą: mokinių įsitraukimą, motyvaciją, reiškinių tyrinėjimo gylį. Mokiniai, remdamiesi praėjusių metų medžiaga ir praktiniais įgūdžiais, pademonstravo įgytas proceso planavimo, medžiagos struktūravimo, bendradarbiavimo, tyrinėjimo ir kritinio mąstymo, kūrybiškumo kompetencijas bei entuziastingai nėrė į naują inžinerinę sritį - susipažino su elektronikos inžinerija, jos komponentais, valdymo  principais, elektroninių sistemų programavimo pavyzdžiais.  Naujos patirtys paskatino dalį klasės vaikinų veiklą tęsti ir po pamokų. O jau tapusi mokiniams įprasta Fablab laboratorijos veikla - projektuoti inkscape programa gaminius ir juos išsipjauti lazeriu - sužavėjo svečius. Į problemų sprendimą orientuotas ugdymas inovatyviose aplinkose su inovatyvia įranga ir priemonėmis pasiteisino su kaupu - apie tai kalba mokiniai, pritaria ir kolegos iš Druskininkų.

 

Informaciją parengė Jurga Sidabrienė,

dailės ir technologijų  mokytoja ekspertė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos