Vilniaus miesto savivaldybės projektas „Informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programos įgyvendinimas pradinėse klasėse“
Skaitmeninės technologijos – daiktų internetas, robotika ar dirbtinis intelektas – vis labiau tampa neatsiejama mūsų gyvenimų ir darbų dalimi. Ateityje dar labiau susisaistysime su šiomis technologijomis. Skaitmeninės kompetencijos yra ir bus būtinos kiekvieno žmogaus visaverčiam gyvenimui šiuolaikinėje visuomenėje, todėl labai svarbu jas ugdyti ir tobulinti nuo ankstyvo amžiaus.
Projekto tikslas – jau pradinėse klasėse padėti ugdyti vaikų informatinį mąstymą bei gebėjimus sumaniai ir kūrybiškai naudotis šiuolaikinėmis technologijomis.
Projektą pradėsime šių metų rugsėjo 1 d. ir vykdysime visus ateinančius mokslo metus. Jo metu išbandysime informatikos ir technologinės kūrybos ugdymo programą.
Ko reikės, kad programa būtų išbandoma Jūsų mokykloje? Turėti 2, 3, 4 klasių mokinių, motyvuotų pradinių klasių mokytojų komandos (2-3 mokytojai) ir mokyklos bendruomenės palaikymo. Projekte dalyvaujančių mokyklų komandoms padėsime – organizuosime mokymus ir kitus tikslinius renginius mokyklų komandoms, o pradėjus įgyvendinti programą užtikrinsime, kad mentoriai padėtų mokytojams sėkmingai dirbti.
Projekto rezultatai Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazijoje:
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2020-2021 metai
Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazijos dalyviai:
Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazijos projekto koordinavimo grupė:
Projektą organizuoja ir koordinuoja Vilniaus švietimo pažangos centras
Projekto partneris:
Projektą finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė
Skaitykite daugiau: https://www.svietimopazanga.lt/informatikos-ir-technologines-kurybos-ugdymo-galimybes-nuo-pradiniu-klasiu-kvieciame-i-pristatyma/
Projekto koordinatorius Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazijoje - Ilona Šumskienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Atnaujinta: 2024-04-29