Progimnazijos mokytojai ne tik dalinasi gerąja patirtimi, bet turi galimybę perimti gerąją patirtį ir praktikas iš kolegų. Spalio 29 d. mūsų progimnazijos
20 mokytojų grupė Šv. Kristoforo progimnazijoje ir ,,Volungės” pradinėje mokykloje gilinosi, kaip šiose mokyklose diegiama nuolatinio tobulinimo sistema. Metodinės tarybos mokytojai ir direktorė Daiva Briedienė bei pavaduotoja ugdymui Ilona Šumskienė Šv. Kristoforo progimnazijoje stebėjo 5 ir 8 klasių mokinių klasių valandėles, kuriose mokiniai drauge savo klasės vadovu aptarė, kaip sekėsi įgyvendinti klasės tikslą, išsikelti naują kitiems dviems mėnesiams. Vėliau šios sistemos ypatumus (individualios pažangos portfolio, trišalių pokalbių nauda) sėkmės rodiklius pristatė mūsų šv. Kristoforo progimnazijos direktorė Jurgita ir pavaduotoja Lina.
„Volungės“ darželyje–mokykloje pradinio ugdymo mokytojos ir pavaduotoja ugdymui Ona Sabaitienė taip pat stebėjo, kaip klasėse ir grupėse veikia duomenų centrai, klasės misijos ir vertybės, kaip mokiniai įsivertina naudodami šviesoforo metodą ar ClassDojo programėlę, pildo portfolio aplankus ir aktyviai dalyvauja klasės gyvenime.
Taip pat abi mokytojų grupės apžiũrėjo mokyklų aplinkas, pasisėmė idėjų progimnazijos veiklai, tobulinimo gaires sugrįżę aptarė pasitarime, o stažuotės medžiaga bus pristatyta lapkričio mėnesį Metodinėje taryboje, metodinėse grupėse bei klasių vadovų pasitarimuose. Stažuotę organizavo švietimo ekspertai Adas Papartis bei profesorius Modestas Gelbüda.
Informaciją apibendrino Daiva Briedienė, progimnazijos direktorė,
pateikė Indrė Krovskienė, pradinio ugdymo mokytoja, pradinio ugdymo metodinės grupės pirminininkė
-
- Paskelbta: 2025-10-15
- Kategorija: Pranešimas

