Vilniaus Simono Stanevičiaus progimnazija - Novatoriško verslumo mokykla 2020-2024 m.

Informacinių technologijų pamokose ruošėmės Šv. Kalėdoms

Šv. Kalėdų belaukdami 1-4 klasių mokiniai papildomose informacinių technologijų pamokose atliko kūrybinius darbus. 2c klasės mokiniai (pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja Reda Biekšienė) IT pamokose kūrė animuotus kalėdinius atvirukus. Antrokai mokėsi dirbti Wick Editor bei Autodraw programėlėmis. 3D klasės mokiniai ( pradinio ugdymo mokytoja Renata Abromavičienė) parodė savo išradingumą ir technologines žinias pasitelkę dirbtinio intelekto programą DeepAI jie gilinosi į naujas technologijas, o naudodami Google Translate, stiprino savo anglų kalbos įgūdžius. 3a klasės mokiniai ( padinio ugdymo mokytoja Agnė Dambrauskaitė) įsitraukė į kūrybinį procesą, kurdami kalėdinius atvirukus su dirbtinio intelekto programa DALL·E. Jie galėjo išreikšti savo vaizduotę per aprašymus, kuriuos DI pavertė nuostabiais paveikslėliais – nuo žibančių Kalėdų eglučių iki Kalėdų Senelio su stebuklingais elniais. 3 c klasės mokiniai (pradinio ugdymo mokytoja Edita Tetianecienė) kūrė interaktyvius kalėdinius atvirukus naudodami "Wick Editor" programą. Pamokose vaikai susipažino su pagrindiniais animacijos įrankiais, eksperimentavo su spalvomis, judesiais, efektų kūrimu. Kiekvienas galėjo įgyvendinti savo kūrybinę viziją - nuo šventinių simbolių iki animuotų sveikinimų. Ši veikla leido lavinti technologinius, kūrybiškumo ir problemų sprendimo įgūdžius. Vaikai lavino savo kūrybingumą ir technologinius įgūdžius, mokėsi tiksliai aprašyti norimą vaizdą bei tyrinėjo, kaip DI gali interpretuoti jų idėjas. 4c klasės mokiniai (vyresnioji pradinio ugdymo mokytoja Rasa Viburienė), naudodamiesi dirbtinio intelekto programa Crayon, kūrė Kalėdinius atvirukus, kuriuos sėkmingai pardavė progimnazijos KALĖDINĖJE MUGĖJE 2024.

Artėjančioms gražiausioms metų šventėms informacinių technologijų darbus atliko ir 5-8 klasių mokiniai. 5c klasės mokiniai (informacinių technologijų mokytojai Marina Kolesničenko) tęsė tradiciją ir kūrė „Kompiuterinę Kalėdų pasaką“. Naudodamiesi Paint ir Paint 3D programomis, jie atskleidė savo kūrybiškumą, perteikė svajones, jausmus ir Kalėdų dvasią. Vaikai leido savo fantazijai skleistis, paversdami įsivaizduojamas istorijas į spalvingus ir unikalius darbelius. 6c klasės mokiniai (informacinių technologijų mokytojai Marina Kolesničenko) pasinėrė į Kalėdinę nuotaiką dirbdami su grafikos dizaino programa „Canva“. Mokiniai kūrė asmeninį Kalėdų Senelio laiško dizaino šabloną. Paskutines gruodžio mėnesio informacinių technologijų pamokas 7c klasės mokiniai (informacinių technologijų mokytojai Marina Kolesničenko) išnaudojo kurdami Kalėdinius 3D žaisliukus su 3D modeliavimo programa „Tinkercad“. Mokiniai pademonstravo ne tik savo techninius įgūdžius, bet ir kūrybiškumą, sukurdami unikalius, originaliomis idėjomis išsiskiriančius šventinius papuošimus.

Dėkojame Mokytojams ir pasigrožėkime mokinių kūrybiškumu!

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos