Progimnazijos mokytojai nuolat tobulina kvalifikaciją. Per 2024-2025 m.m. rudens atostogas dalyvavo įvairiose kvalifikacijos tobulinimo renginiuose.
Spalio 28 d. Vilniaus universitete vyko vokiečių kalbos mokytojams seminaras „Paaugliai mokosi kitaip –kaip išnaudoti amžiaus ypatumus vokiečių kalbos pamokoje“, kurį vedė patyrusi lektorė iš Vokietijos dr. Annegret Schmidjell. Šiame praktiniame seminare kartu su kitais vokiečių kalbos mokytojais iš visos Lietuvos dalyvavo ir progimnazijos vyr. mokytoja Martyna Razmaitė. Renginio metu mokytojai patys išbandė net 15 naujų dėstymo metodų. Seminarą organizavo Goethe's institutas Lietuvoje, VU vokiečių filologijos katedra ir VDU vokiečių kalbos ir komunikacijos katedra. Šis seminaras yra projekto „Vokiečių kalba - startuojame iš naujo“ dalis. Projekto tikslas - stiprinti vokiečių kalbos kaip (antrosios) užsienio kalbos dėstymą Baltijos šalyse.
Dar viena mūsų progimnazijos mokytojų grupė aktyviai įsitraukė į EDU VILNIUS projektą ,,Fenomenais grįstas ugdymas (FGU)“. Spalio 28 d. įvairių dalykų mokytojai, vadovaujami su prof. Kristupo Saboliaus, aiškinosi, kokiu teoriniu pagrindu grįstas fenomenų metodas, kas yra ir kaip keliama ir formuluojama problema – viena pagrindinių šio metodo sudedamųjų dalių. Ką ir kaip daryti, kad problemos sprendimo procesas taptų ugdymo medžiaga, tiriamuoju darbu. Šiuos dalykus mokymuose išbandė praktiškai sukurdami pamokos plano pavyzdį.
2024 m. spalio 28-29 dienomis pradinio ugdymo mokytoja metodininkė Snieguolė Mažeikienė dalyvavo Lietuvos Junior Achievement finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo mokymuose, skirtuose pradinių klasių mokytojams. Mokymų metu mokytoja pasirengė dirbti su programomis „Aš pats“ (0-1 kl.), „Mano bendruomenė“ (2-3 k.) ir „Daugiau nei pinigai“ (4 kl.). Taip pat gavo visų trijų programų metodinę medžiagą 30-ies vaikų klasei, prieigą prie mokymosi platformos www.jamp.lt, kurioje patalpintas visas mokymo turinys skaitmeniniu formatu, gavo akredituotos programos baigimo pažymėjimą bei pasirengė įgyvendinti atnaujintas bendrojo ugdymo programas. LJA, siekdami sisteminio pokyčio, prioritetą teikia toms ugdymo įstaigoms, kurios su finansinio raštingumo ir verslumo ugdymo programomis nori apmokyti dirbti bent kelis savo pradinių klasių mokytojus ir numato integruoti finansinio raštingumo ugdymo programas į ugdymo procesą.
Kvalifikaciją progimnazijoje tobuliname dalindamiesi gerąja patirtimi. Spalio 30 d. įgyvendinant įtraukiojo ugdymo nuostatas progimnazijos mokytojai, mokinio padėjėjos, pagalbos vaikui specialistai ir mokyklos administracija tobulino savo bendrąsias bei specialiąsias kompetencijas, gilindami teorines ir praktines žinias apie mokymosi sutrikimus ir mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tenkinimą ugdymo proceso metu ir bendradarbiavimą su švietimo pagalbos specialistais bei individualios pagalbos teikimą pamokų metu. Seminarą vedė mūsų progimnazijos bei Lietuvos įtraukties centro specialioji pedagogė, lektorė- praktikė Katažina Vilkauskienė.
Dėkojame progimnazijos partneriams ir mūsų mokytojams už gerosios patirties sklaidą, už kolegialaus ryšio stiprinimą!
-
- Paskelbta: 2024-11-10
- Kategorija: Pranešimas
-
- Paskelbta: 2024-11-09
- Kategorija: Pranešimas
-
- Paskelbta: 2024-11-09
- Kategorija: Pranešimas
-
- Paskelbta: 2024-11-09
- Kategorija: Pranešimas